przez Martę Kilian

7 grudnia 2010

"List"

Wczoraj wychodząc ze szkoły, zaczepiła mnie p. Klaudia i powiadomiła o wygranej w konkursie literackim na skalę woj. pomorskiego. Całkiem miłe uczucie odnieść sukces za pierwszym podejściem : )



List


Zakończyłam swój spektakl
Odeszłam, kiedy Twoje życie zmyło mój makijaż
Główną rolę za mnie zagrała dublerka

Teraz idę sama
Ubrana w krwistą suknię dumy
I otulona jedynym płaszczykiem przegranej

Wiem, już nie czekasz
Grasz tak namiętnie swoją rolę
Kontynuujesz naszą scenę beze mnie

Nie znam tych ulic, tego miasta
Nigdy nie byłam tutaj nocą
W świetle dnia było inaczej

Graj dalej
Odnajdę drogę, dobrze wiesz
Tu nie ma mojego domu

Źle poprowadziliśmy ten taniec przeznaczenia
W Twoim życiu moja kurtyna opadła
Już po przedstawieniu

Przewracam kartkę dzisiejszego dnia
To wszystko przecież już było


6 komentarzy:

Janina pisze...

Ten mi się bardziej podoba od poprzedniego. Fajny jest ten tekst "ubrana w krwistą suknię dumy". Ma w sobie to coś. Ogólnie więcej zakumałam. Czuje się coś w serduchu, jak się to czyta.

Anonimowy pisze...

Masz dziewczyno talent i go nie zmarnuj, jak Ty to tylko potrafisz;
wiesz o czym mówię!

Mateusz pisze...

Życie lubi niekiedy zaskakiwać. Mimo że nieraz wydaje nam się żę schodzimy ze sceny to jednak wciąż na niej jesteśmy. Gubimy drogę w rzece słów i sznurze gestów. Nieraz mimo bliskości znanego, mimo wbijania się strzały znanej nam melodyki nie możemy znaleźć domu, bładzimy szukamy po omacku... Pikny wiersz. Robi coś z głową. Nie wiem czy to dobrze czy źle. Po prostu coś robi...

Pan T.

kjopa pisze...

Gratuluję pierwszego miejsca:)

Anonimowy pisze...

Poezja winna być służbą. Służbą drugiemu człowiekowi i Bogu. Wtedy spełniają się słowa pewnej przypowieści. Trzydziestokrotny, sześćdziesięciokrotny i stokrotny owoc.
Bo talenty muszą być pomnażane.
Pomnażaj je i służ.
Służba...

Anonimowy pisze...

Piękny wiersz. Wszystkie bardzo mi się podobają ale ten szczególnie. Zdjęcia również są super!
Gratuluję talentu i ogromnej wrażliwości.
Pozdrawiam!
Sylwia

Prześlij komentarz

Sztuka jest najgłupszą rzeczą jaką wymyślił człowiek , a skoro ją wymyślił, nie mogło jej być wcześniej. Wykreowana przez artystę na potrzebę artystów, całkowicie pozbawiona logiki. Decydują o niej gusta i guściki, na temat których się nie dyskutuje, a bez których sztuka nie ma żadnej wartości. Nikt nie jest w stanie ocenić jej sensu, bo nie istnieje. Są tylko artyści z niespełnionymi ambicjami uważający siebie za bóstwa, bo robią coś, co nikomu się nigdy nie przyda.